FAQ

Svar på vanliga frågor hittar du här.

FAQ

NÄR SKICKAS MIN ORDER?

Order packas och ligger i postburen inom 1-2 dagar efter lagd order och avgår med

första möjliga avgång från Texet (om inget annat är avtalat).

Har du lagt din order själv på vår hemsida så kan du följa ordern där.

 

KAN JAG HÄMTA MIN ORDER HOS ER PÅ TEXET?

Ja, det går givetvis bra att hämta din beställning under våra öppettider.

Hämtasorder placerad innan lunch (12.00) kan avhämtas 4 timmar efter lagd order.

Hämtasorder placerad efter lunch finns för avhämtning klockan 09.30 följande arbetsdag

 

KAN JAG LÄGGA MINA BESTÄLLNINGAR PÅ HEMSIDAN?

Om du inte har inloggningsuppgifter, maila till order@texet.se så skapar vi inloggningsuppgifter till dig.

 

KAN PRIVATPERSONER HANDLA PÅ TEXET.SE?

Nej, vi säljer endast till återförsäljare. Hitta en kontakt nära på profilecenters.se

Vi har även två webshopar för privatpersoner; jamesharvest.com, jharvestandfrost.com

 

VART HITTAR JAG MITT SÄNDNINGSNUMMER?

Om du själv har lagt din order i webshopen så hittar du spårningslänken till paketet under ”Mina sidor” och ”order”. Länken är i form av en lastbil. Kontakta annars vår kundservice via order@texet.se

 

HUR VET JAG OM ARTIKELN JAG SKA BESTÄLLA FINNS I LAGER?

Om du är inloggad på vår hemsida så hittar du aktuellt lagersaldo när du går in på produkten.

Är du inte inloggad så finns det en markering för om varan finns på lager eller inte.

 

HUR FÅ JAG INLOGGNINGSUPPGIFTER TILL HEMSIDAN?

Maila ditt kundnummer och mailadress till order@texet.se så fixar vi det!

 

VAD BETALAR JAG FÖR EN ARTIKEL?

Är du inloggad och har valt ”ÅF-pris” under mina sidor så ser du ditt pris under artikeln samt i din varukorg. Har du ingen inloggning så maila order@texet.se eller ring oss på 08-587 60 660.

 

JAG UNDRAR ÖVER SKÖTSELRÅDET PÅ ARTIKELN JAG SKA KÖPA

Till varje artikel på hemsidan finns det en produktbeskrivning, produktinformation samt skötselråd.

Saknar du någon information på hemsidan så går det givetvis bra att kontakta vår kundtjänst.